.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود بیش از 38 هزار فقره پرونده به دادگاه تجدیدنظر مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود بیش از 38 هزار فقره پرونده طی 9 ماه امسال به دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد درباره آمار ورودی پرونده‌های تجدید‌نظر دادگستری کل استان افزود: 38 هزار 952 فقره ورودی پرونده‌ها در 9 ماه سال جاری دادگاه تجدیدنظر استان بوده که از این تعداد 37 هزار و 338 فقره پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به 9 ماه سال 1395 افزایش ورودی داشته‌ایم افزود: به‌طوری که از این تعداد یک هزار و 512 فقره پرونده ورودی مربوط به شعبه یک کیفری استان در 9 ماه امسال بوده که از این تعداد یک هزار و 465 فقره مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران درباره اتهام‌های مطرح شده در شعبات استان نیز افزود: بیشترین جرائم مربوط به توهین به اشخاص عادی، سرقت، ضرب و جرح، تهدید، ایراد صدمه غیرعمدی، تخریب، کلاهبرداری و دیگر جرائم ارتکابی است.

در ادامه این جلسه در مورد بحث ساماندهی ارجاع امور کارشناسان دادگستری بحث و بررسی و مقرر شد کارگروهی در این‌باره بررسی ویژه را معمول و راهکارهای قانونی و منطقی را در جهت ارجاع امر به کارشناسان به منظور بهره‌برداری صحیح و جلوگیری از اطاله دادرسی در این بخش، معمول و نتیجه را در جلسه آینده ارائه کرده و همچنین مقرر شد معاون فناوری و اطلاعات دادگستری استان در مورد استفاده از تجهیزات فنی در رسیدگی پرونده ها توسط مراجع قضایی بررسی و پیشنهادات و راهکارهای عملی و اجرایی را در جلسه آینده ارائه کند.

کریم علیزاده معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری مازندران نیز درباره عملکرد این واحد گفت: با توجه به اختصاص مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضاییه به مازندران اقدامات بسیار خوبی و موثری در زمینه توسعه قضایی اداری و فناوری و اطلاعات و تجهیزات به‌عمل آمده به‌طوری که مجموعا قریب به نیمی از حوزه‌های قضایی استان در حال توسعه فضای اداری و فناوری و اطلاعات است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.